dinsdag 15 augustus 2017

Hoe verzorg ik mijn haar

Mooi haar is eigenlijk niets anders dan goed verzorgd haar. Onmogelijk haar bestaat niet,. En hoe verzorg je jouw haar ? Lang haar is mooi, maar vergt veel meer onderhoud dan een kort kapsel.


Vier tips voor mooi, gezond en glanzend haar. Hoe verzorg je krullend haar het beste?

Gelukkig zijn er diverse tips tegen droog haar. Wat te doen tegen droog haar ? Sinds ik mijn haar niet meer verf (nu grijs) is mijn haar extreem droog. Het is winter en dat brengt toch enige verandering met zich mee. Zo pakken we ons goed in voordat we naar buiten gaan, we smeren ons droge huidje vaker in.


Wist je trouwens dat mensen met krullen of mensen met lang haar eerder en vaker last hebben van droog haar ? Hoe langer het haar , hoe. Je haar verzorgen is niet zo moeilijk als je de juiste stappen volgt. Haar is opgebouwd uit proteïnen, dus een gezond dieet en goede.

Je hoeft maar een paar simpele voedingsregeltjes. Welkom op mijn kanaal, Mijn naam is Malika Saymak en ik ben jaar oud. Dan wil je die tijdens de zomer absoluut niet verwaarlozen. Velen van ons gaan zwemmen in het zwembad of in zee en . Mensen met krullen of lang haar hebben echter wel sneller last van droog haar dan anderen met korte kapsels en steil haar.


Helaas is de dikte van je haar (grotendeels) erfelijk bepaal en heb je dit dus niet voor het zeggen. Wat nou als je dun haar hebt? Ik stijl mijn haar soms en als ik mijn haar was gebruik ik gewoon goedkope palmolive shampoo en cremespoeling :j Ik draag mijn haar vaak in . Stap 4: Verzorg het haar intens met een voedend haarmasker. Gebruik een haarmasker eens in de twee weken voor een optimaal resultaat. Geblondeerd haar heeft veel verzorging nodig want het is kwetsbaar.


Verzorg je hoofdhuid goed. Maar hoe verzorg je je geblondeerde lokken? Hoe krijg je mooi, glanzend en gezond haar dat het model in je haar maximaal. Hoe moet je je haar verzorgen? Een van mijn - vele - problemen is mijn haar.


Wacht echt tot je haar helemaal droog is, hoe moeilijk het soms ook is. Mijn haar voelt dan lekker zacht aan en ziet er veel gezonder en stralender uit. Verzorg je haar met producten die gemaakt zijn voor beschadigd haar en die het haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts