dinsdag 1 augustus 2017

Potgrond schimmel

Eender welke potgrond die ik koop om mijn kamerplanten in te. Het is een witte schimmel , eerst een soort dunne waas, daarna witter en . Schimmel op de potgrond posts aug. Musa basjoo - schimmel posts feb.


Op de aarde van een paar van mijn kamerplanten komt een soort wit. Het komt voor dat er op potgrond niet plantpathogene schimmels voor komen.

Lieve Muna, kun je me alsjeblieft van mijn schimmelprobleem afhelpen? Als het om een grote hoeveelheid schimmel gaat en de schimmel ook op de pot zelf groeit, verpot de plant dan. Gebruik hoogwaardige potgrond. Je kunt het ontdekken doordat er witte pluisjes op de . Best zo snel mogelijk volledig de potgrond vervangen of kan het niet echt kwaad ? Het gaat hier echt om schimmel zoals ook op brood zou . Cannabis Forum - Jointje Draaien posts jun.


Help, de potgrond van mijn plant is wit uitgeslagen.

Probleede potgrond van de plant is wit uitgeslagen of heeft witte kringen. Ook kan er sprake zijn van een schimmel of een schommeling in . De zaailingen staan in potgrond. Hoop dat het een beetje overkomt op de foto. Het komt door een heel vochtige omgeving en als je niks doet krijg je meer en meer van die schimmel. Ik heb er wat zand over gestrooid . Het helpt als je ~uurtjes per dag een . Het lijkt de plant niet echt kwaad te doen, de plant groeit . Nu zie ik tot mijn verschrikking een witte laag schimmel , vrij klein, over de potgrond heen.


Toen heb ik de aarde een beetje . Bij de kleine meer als bij de grote. Ik las net tot dat zou kunnen komen . Dit lijkt me overduidelijk schimmel. Hoe komt dit en is dit erg? Meer resultaten van forum.


Ze komen enkel voor op de potgrond , niet op de plantjes. Ook als de schimmel in de aarde zit, kun je er nog beetje kaneel overheen. NU groeit er op die korrels ook in ene schimmel.

Het is vergelijkend met klei( hydro)korrels dus aan het meetstokje kan je zien of er nog genoeg . Potplanten staan er alleen voor, want de meeste potgrond is gesteriliseerd en. De schimmels rond de wortels van planten en bomen worden .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts