vrijdag 14 april 2017

Hoe ver moet een tampon

Hoe breng je een tampon in en hoe ver breng je een tampon in? En als je merkt dat je vaker je tampon moet vervangen om doorlekken te voorkomen, heb je . Je kunt de tampon nooit te ver naar binnen duwen, omdat de ingang van de . Hoe vaak moet je een tampon vervangen. De tampon is heel makkelijk te verwijderen door aan het touwtje te trekken. Als dit veel moeite kost .

Gerelateerde vragen: Hoe weet ik dat ik de tampon juist heb ingebracht? Wat moet ik doen als ik het touwtje niet kan terugvinden? Geen reden tot paniek: een tampon inbrengen is niet zo moeilijk als je misschien wel denkt en doet ook geen pijn!


Niet ieder meisje is bekend met tampons bij de menstruatie. Ben je in alle opwinding toch vergeten je tampon te verwijderen is het grootste gevaar. Hoever moet touwtje eruit hangen?


Een tampon moet tijdens de menstruatie regelmatig vervangen worden , . Er bestaan zéér veel sites met tips op hoe je een tampon moet inbrengen en uit ervaring weet ik. Dan weet je precies hoe de bocht loopt en ook hoe ver de tampon kan.

Je voelt het vanzelf wanneer je de tampon moet verwijderen. Het is echter makkelijker dan je denkt, mits je weet hoe je de tampon correct inbrengt. En hoe breng je een tampon eigenlijk in? Na enkele uren kan je hem verwijderen met het touwtje.


Probeer zittend op het toilet maar eens hoe ver je naar binnen kunt gaan met je wijsvinger. Maak je geen zorgen als je nog nooit eerder tampons hebt gebruikt. Hoe lang kun je je tampon maximaal laten zitten?


Ik weet niet meer hoe dat vroeger bij mij was. De enige houding waarin ik tampons er ver genoeg in krijg is liggend. Voel je de tampon wel of doet inbrengen pijn, dan is er dus iets mis. Wat bij het inbrengen geldt, geldt ook bij het verwijderen : hoe. K word duizelig als k mijn tampon heb in gebracht hou kan dat en wat moet k doen.


Je vinger is daarbij een goede lengtemaat want als de tampon zo ver erin geduwd . Dat is onmogelijk want de . Toen zijn vrouw klaagde over de dikke maandverbandjes die ze tijdens haar. Ik vroeg me af hoever het touwtje mag uithangen, dus hoe diep het ding er feitelijk in moet ? Op de gebruiksaanwijzing staat wel dat je het er zo . De tampon moet ook zo danig diep worden ingebracht dat je hem niet meer.

Waar zit de ingang en hoe verloopt deze naar binnen met je vinger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts