dinsdag 28 november 2017

Witte beestjes plant

Een kamerplant op de tocht of verzwakt door de onjuiste verzorging krijgt. Het wordt dan makkelijker om de beestjes eraf te spuiten met een harde waterstraal. Het is een vervelende plaag die alle kamerplanten kan aandoen. Hij is bedekt met een witte melige afscheiding die bestaat uit onder andere wasdraden.


Bladluizen zijn groene of groengele beestjes op stengels en bladstelen. Bij iedere beet in de plant drukt de bladluis speeksel in de cel van de plant.

Hoe krijg ik de beestjes uit mijn tuin? Als je ziet dat je luizen . Welk beestje zit op mijn kamerplant posts nov. Ongedierte op kamerplanten posts jun. Msu Bananenplant - Beestjes posts aug.


Wanneer je dus een hoop ronde beestjes op je plant ziet zitten, heb je . Deze twee planten hebben sinds ik terug ben van vakantie witte beestjes op de bladeren zitten: a. Meer resultaten van forum.

Hoe behandel ik de witte plak en beestjes op mijn orchideeën. Neem de plant mee naar buiten en borstel met een kwastje de beestjes er af. Dat zijn miniscule beestjes die die witte wormpjes binnen dringen zodat die wormjes niet uit komen en de groep uitsterft. Doordat je de plant overgepot heb . De meest voorkomende plagen op snelgroeiende planten zijn trips, witte.


De beestjes zelf zitten aan de onderkant. Waarschijnlijk heeft u te maken met witte vlieg, deze kleine witte beestjes kunnen veel schade aanrichten aan uw planten. Witte vlieg is verwant aan bladluizen. Nu zie ik een week na het planten ineens een aantal kleine witte soort rupsjes in verschillende potjes op de aarde lopen. Maar ik zie ze wel door mn . Luizen zuigen letterlijk alle levenskracht uit je planten.


Zaak om de beestjes zo snel mogelijk te elimineren dus! Belangrijk om te weten is dat bladluis allergisch is aan zwavel, nicotine en sommige planten zoals Tagetes. Hierna vindt je een paar praktische tips om bladluis . Gooi gewoon je koffiedik onder de struik of je plant en weg zijn je luizen.


Vul een planten spuit en ga hiermee de planten die luis bevatten te lijf. De witte vliegen (Aleyrodidae), ook wel motluizen, zijn een familie van.

De plant verliest turgor en reageert op het toxische speeksel van de witte vlieg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts