donderdag 12 januari 2017

Eten ratten kippen

Ik geef hun graan in een schaal en als de kippen op stok zijn haal ik het eten binnen. Of ratten eieren roven weet ik niet maar ik geef gif van . Ratten in de tuin posts aug. Gebruik dan deze TIPS om ze buiten je kippenren te houden.


Dan wordt het een voedselbron voor ratten en muizen.

Als ratten honger hebben, kunnen ze zelfs kippen , . Hallo iedereen, ik heb nog een af-schu-we-lijk probleem in mijn kippenren : ratten ! Kippen durven niet meer in hok door ratten sep. Het kippenhok rattenvrij houden mrt. Muizen en ratten zijn gevaarlijk voor de gezondheid van je kippen door de ziektes die . Voerbakken voor kippen , kwartels en fazanten, al leverbaar vanaf en binnen. Het is hierbij wel belangrijk dat de kippenvoerbak goed is afgesloten voor ratten ,.

Zodra de kip klaar is met eten loopt ze weg en gaat de voerbak weer dicht. Na een paar weken zijn ze verdreven. Het maakt ratten niet zoveel uit wat het voedselaanbod is: ze eten gewoon alles. Je zet ook best je vuilzakken niet te vroeg buiten, want dat is als een restaurant voor de rat, aldus Schelfhout. Maar kippen houden gaat nu eenmaal vaak samen met muizen of ratten in het kippenhok, al is er.


Op al het eten en stinken van die dieren komen natuurlijk ratten en muizen af. Zwarte en bruine ratten worden regelmatig gesignaleerd door inwoners van onze. De kippen wonen daarin totdat er een grote afscheiding . Het object is, het reeds genoemde kippen - hok. Eten mijn kippen fruitschillen en groenterestjes uit de keuken? We houden er niet alleen minder energie aan over, we zitten ook met meer ratten.


Niet enkel mensen hebben last van het ongedierte. De ratten eten niet alleen het kippenvoer maar ook de eieren en kuikens. Anders zullen er steeds ratten blijven komen.


Geef je kippen nooit meer eten dan ze op krijgen.

Geef desnoods twee keer per dag graan in . Heb ook vergif geplaatst en geloof me, die beesten kunnen handenvol gif eten. Om ratten efficiënt te kunnen bestrijden is het belangrijk te weten hoe ze er uit zien. Maar sinds de buurt waarin Oosterom woont te maken kreeg met een rattenplaag , moesten de kippen weg.


Hun eten trok de ratten aan. Proficiat voor uw bestelling van kippen via de actie van de gemeente en de. Toch wensen wij u te informeren over het weren van ratten in het kippenhok zodat .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts