maandag 16 januari 2017

Fietsgoot trap

Met de fiets een trap overwinnen via een gewone fietsgoot is geen makkelijke oefening. Het vraagt veel kracht bij het stijgen, en het dalen is . Detail trap met signalering. Vind fietsgoot op Marktplaats.


Voor iedereen een voordeel.

Wanneer stallers gebruik moeten maken van een trap , dan dient deze voorzien te zijn van een fietsgoot op minimaal . Ieder avond woet ik om mijn fiets binnen te zetten, mijn fiets de trap op. Wie weet of daar een praktisch hulpmiddel voor is, bijv een fietsgoot ? In de betontrap kan een fietsgoot of een veeggoot opgenomen worden. Onderstaand ziet u de standaard afmetingen. Hierin is variatie mogelijk. In Wassenaar heeft MBS Kelderbouw een fietskelder gerealiseerd.


De trap met fietsgoten is geleverd door MBS Betontrappen en Speciaalproducten.

In deze stoep was prefab een sleuf meegenomen om fietsen te geleiden. De bovenkant is helaas iets te laag uitgevoerd. Een hellingbaan vraagt veel ruimte, wanneer dit niet past zijn er een aantal alternatieven mogelijk.


Naast de welbekende trap met fietsgoot kan . Ik zit er dus aan te denken om een fietsgoot op de trap van de portiek te laten plaatsen. Een vaste goot zal waarschijnlijk niet direct gewenst . Elke dag als ik naar mijn werk fiets moet ik vier trappen op naar . Bij een trap of hellingbaan moeten fietsgoten (tabel 0) aan beide zijden worden gerealiseerd. Meer trappen met fietsgootjes om je fietsroute te verkorten. Stad Antwerpen besliste bij de plaatsing van de Parkbrug om aan de kant van het Eilandje een fietsgoot te installeren op de trap , zodat fietsers . Een fietsgoot kan ook naast de trap. Verleende vergunning voor een trap , fietsgoot en fietshek, Lekdjk Oost in.


Entree bij gratis bewaakte fietsenstalling met trap en fietsgoot. Deze foto is beschikbaar gesteld door het kenniscentrum voor fietsbeleid: . Twee basisprincipes voor verbeteren toegankelijkheid. Trap met fietsgoot en meter opstelruimte onderaan trap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts