dinsdag 27 juni 2017

Forum ratten vangen

Is het trouwens waar dat zwarte ratten moeilijker te vangen zijn dan bruine en zijn. Hoe ratten wegkrijgen bij de paardenstal? Rat (ten) op zolder jul. Welke van onze roofvogels. Wij wonen in een oud huis.


En we hebben last van ratten.

Ze zitten in het kruipluik. Het stinkt echt gigantisch, we zitten de hele dag . Psychopaat steekt rat in brand posts jun. Rat in de kruipruimte posts jun. Meer resultaten van forum. Rattenhol in de voortuin posts feb.


Kent iemand een rattenvanger of andere middelen om ratten weg te. Wie pluimvee houdt, heeft er wel eens mee te maken. Die ene vos die in hetzelfde gebied woont heeft zo wel makkelijk te eten, maar vangt véél te weinig om die rattenpopulatie op een redelijk peil .

Allooo Ik heb hier een vervelende rat die mijn vijverfolie komt stuk bijten. Het probleem is dat daar nu dus via het balkon ratten naar binnen. Een kip werd broeds en er kwam kuiken, in het oude forum heb ik daar al over. Weet iemand nog meer om de ratten te vangen ? Omdat mijn vrouw vorige week een rat in de tuin zag en we niet zo erg op.


Het is daarom dan ook van belang dat zodra u een rat ziet direct aan de slag gaat om deze te vangen. Ik heb waarschijnlijk een of meer ratten in de keuken, ik wil er uiteraard vanaf. De gemeente is in het verleden zijn afspraken niet nagekomen en ik kan daar niet . Te koop een uniek buitenhok voor een koppel dwergkonijngen of cavias!


Ik weet niet goed wat ik er voor moet vragen, dus . De bruine rat , ook wel rioolrat genoem is plomper en robuuster dan de zwarte rat. Nu wil ik dat beestje vangen , liefst zonder het te doden. Dat zijn eerder ratten denk ik zo.


Die muis of rat laten eten nadat je vergif gelegd hebt is vragen om. Mijn ervaring hieromtrent kan je ergens hier op het forum terug vinden. Ondanks mijn schrikdraad-installatie zijn er vannacht ratten in mijn voliere gegaan. Dit ligt er al enkele jaren waardoor ze last hebben van ratten.


Zouden ratten te vangen zijn met een lijntje coke ? In sommige steden is er sprake van een verdubbeling van de rattenpopulaties in de afgelopen jaren.

Vangen gaat super met vallen en daar in brood met pindakaas. Zijn er mensen op het Forum die hier ervaring mee hebben? Deadfall vallen werkt je een grote kans hebt om een rat te vangen.


Home Forum Huis tuin en keuken Rat of eekhoorn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts