donderdag 29 maart 2018

Wat doe ik tegen mieren

Doe op een mierennest wat zout dan komen bijna alle mieren eruit en dan. Als je last hebt van een mierenplaag in huis zijn er diverse handige tips om mieren in en rond het huis te bestrijden. Veel mensen vragen zich af wat te doen tegen mieren. Hier geven we tips tegen mieren. Oma weet raad met haar huismiddeltjes tegen mieren.


Ze vinden altijd nog wel wat zoetigheid in een glas of een aantal kruimels op een bord.

Wat te doen tegen mieren in huis? Een schoon huis is het eerste en de beste verdediging tegen mieren. Veeg alle rommel snel weg . Leg wat nat koffiedik op de plek waar de mieren je huis binnen komen. De mieren die ons kookdomein bezoeken, doen niemand kwaad. Mijn moeder wilt er niks aan doen maar ik en mijn broer daar in tegen wel.


In de winter zul je ze nauwelijks tegenkomen. Strooi wat koffiedik bij de deur waar de mieren je huis binnenkomen. Zelfs een waterijsje wat lekt op het terras is voer voor de mieren.

De volgende problemen kunnen zich voordoen : Bladluis in tuin. Een beproefde methode om mierenoverlast tegen te gaan is kokend water in het mierennest te gooien. In het geval van een éénmalig probleegebruik producten met onmiddellijke werking . Mieren in en rond de woning. Ontdek met onze tips de beste methoden om mieren in huis of buiten te bestrijden. Misschien vraagt u zich af wat te doen tegen mieren en hoe u voorkomt dat . Tips tegen een mierenplaag ! Cora Buursen uit Nieuw-Vennep: Hoe kom ik van mijn.


Wat zijn de gevolgen en hoe kunt u mieren in huis bestrijden? Vooral in de zomermaanden zorgen ze soms voor overlast. Wanneer je ze zoveel mogelijk verzameld hebt doe je de stofzak in een plastic. Zoek het (de) nest(en) op en strooi wat mierenpoeder (drogist) bij droog.


De meeste mieren waar wij overlast van hebben op het terras voeden zich met suikerhoudende. Wat voor kwaad doen mieren in de tuin eigenlijk? De beste bescherming tegen mieren is het weren van deze beestjes. Mijn oma gebruikte vroeger stuivers, ze zei dan dat de mieren niet tegen het . Wat kan ik nou doen (behalve de buurman vragen zijn planten weg te doen , want dat is niet bespreekbaar) tegen deze mieren ? Probleem daarbij is, in ons huis .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts