dinsdag 26 september 2017

Siku verzameling

Vind siku verzameling op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel. Het meest complete collectie miniaturen van Siku.


Het is een overzicht van de modellen die in onze verzameling voorkomen, of in onze verzameling zijn . Wegens dubbel in de verzameling Swarovski jaarstuk ijsbeer Siku in zeer goede staat.

Kijk hier gaat mijn Sikuhart sneller van kloppen! Prachtig en wat een variatie ! Toch zijn de meeste modellen op de foto mij wel bekend . Bij Bentoys vind je het leukste en stoerste speelgoed! Zoals het complete assortiment tractoren, werkvoertuigen en vrachtwagens uit de Bruder, Siku en . Ben daar ook zit van ma mijn pa maakt er in modelbouw en ze rijden ook en hebben ook lichten.


Hallo, Aangezien ik hier nog best wat siku had staan en het toch maar in de weg stond besluit ik het te verkopen. Leuke site, Van Siku heb ik ook nog een aantal zeer grote dozen staan heb het ook gespaard.

Wat ik wel mis zijn de grote vrachtwagens op . Deze lastwagen is een mooie toevoeging aan je SIKU verzameling. Siku maakt speelgoedmodellen van voertuigen. Deze zijn gemaakt van metaal en hebben . SCHAALMODEL Merk : Mercedes-Benz O4Gelede Bus Fabrikant : Siku no. In- en verkoop van landbouwminiaturen. Schaal 1:5 aantal stuks, ongeopende verpakkingen.


Breid je Siku verzameling uit met deze gave taxi. Perfect om de leukste ritjes door de stad te maken. Siku komt nu ook in de open vorm van de Porsche 911.


Siku-model echt een waardevolle toevoeging aan iedere Siku - verzameling. Ik heb naast moestuinieren nog een andere hobby: ik spaar de modellen van siku en dan met name van de schaal 1:3 dan de . Met Siku tractoren, KidsGlobe boerderijen en stallen, Bruder speelgoed voertuigen en meer boerderij dieren zijn er eindeloos veel speelcombinaties te maken. De auto heeft een vrolijke opdruk aan de zijkant . De motorfiets is gemaakt . Een prachtige aanvulling op iedere Siku verzameling , deze Fiat 500!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts