vrijdag 17 augustus 2018

Koffieprut tegen katten

Om de katten uit uw tuin te houden kunt u het tegenovergestelde doen. Dit werkt uitstekend tegen de katten en de koffie trekt regenwormen aan waardoor een . Op internet lees ik dat je koffieprut in de tuin moet strooien op de plekken waar je niet wilt dat katten komen. Is het waar dat je koffiedik in de tuin strooit katten verjaagt ? In de onderstaande bron zijn andere tips om katten uit je tuin te halen, misschien heb je daar ook nog wat aan.


Helpt spiritus met groene zeep tegen de buxusmot?

NIJMEGEN - Last van poepende en miauwende katten ? Ook daar hebben katten een hekel aan. Koffiedik Strooi koffiedik in de tuin. Poezen vinden het niet fijn als dat aan hun pootjes of vacht blijft kleven. Dat is de reden dat koffiedik tegen katten zou werken.


Je tuin heeft veel baat bij koffieprut. VoF de Kunst wist het al: het werkt tegen katten , slakken en is natuurlijke mest. Drie strategieën met praktische methodes om je tuin tegen katten te. Als u koffiedik uitstrooit over de grond waar de katten poepen, heb je kans dat wat van de .

Ook het uitstrooien van een laag koffiedik ( koffieprut ) valt hieronder. Wat doe ik tegen katten in mijn tuin? Klik op het ANBI-logo voor . Zet een citroengeranium in de tuin en de katten blijven weg, ze hebben nl.


Ik heb cacaobonen over de aarde gestrooid en ik ben geen poep meer tegengekomen. Bekijk hier de top acht om katten te verjagen uit je tuin. Gooi koffiedik over de plek waar de katten hun behoefte doen.


Niet de geur verdrijft katten maar het kleverige van het koffiedik gaat vanaf de pootjes in de. Het zal zeker werken tegen katten in uw tuin. Katten en honden hebben namelijk een hekel aan de geur van koffie en zullen dan niet meer in de. Ik weet niet wat ik hier tegen ken doen, koffieprut helpt niet, Mijn katten binnen houden werkt niet, Water sproeien naar de katers werkt niet, ik ben radeloos. Je kunt een enorm kattenliefhebber.


Om op een diervriendelijke manier katten uit jouw tuin te weren kun je . Het werkt verder goed tegen katten in de tuin. Katten hebben een hekel aan de geur en schijnen de prut tussen hun teentjes zo vervelend te . Natuurlijk afweermiddel tegen katten : Ook katten schijnen te gruwelen van de geur van koffie. Dus mocht je nou katten hebben die door je .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts