donderdag 27 september 2018

Zakje vergeet me nietjes

Een echte voorjaarsbloeier. Vrolijkt de tuin al vroeg op. Zaaien in de volle grond of op zaaibed. Voor acties van beperkte omvang zijn er verpakkingen ontwikkeld met een formaat van ca. Deze kleurige zakjes zijn tegen .

Afmeting zakje 55x80mm, vrolijke gekleurde vormgeving. Engels: Forget- me -not). Lieve zakjes vergeet me nietjes. Zaad goed verspreiden en met een dun . Een zak met zaadjes met vergeetmenietjes zijn altijd erg leuk om als cadeau te geven. Een zakje vergeet-me-nietjes is niet duur en daarom ideaal als presentje.


Leuk om als cadeau te geven, maar ook leuk om zelf van te genieten. Bestel ze snel in onze webshop!

Inhoud: terracotta potje, zakje zaden vergeet - me - niet , cocostablet, sleeve . Bloemen zakjes Vergeet-me-niet zaden. Vergeet me nietjes in een doosje, blikje of zakje. De vergeet-mij-nietjes zijn tweejarige planten . Wilt u bloemzaad zakjes laten bedrukken? Wij doen het snel en professioneel. Bedrukte zaadzakjes zijn ideaal voor bedrijfspromotie, huwelijk, evenement of . Geef ze deze zomer de zorg en . Dan zorgen wij ervoor dat de ontvanger jou niet vergeet!


Zaden van de vergeet mij nietjes of Myosotis in kleinverpakking van diverse merken. De schakeringen blauw die in talloze bloempjes met hun gele hartjes . Bij een afscheid vind ik het altijd leuk om een zakje vergeet -mij- niet zaadjes te geven, . Vanaf € 3gratis thuisbezorgd! Het doosje bevat een kweeksetje, bestaande uit een plastic potje, een turfmatje en een zakje vergeet-me-nietjeszaad.


Het vergeet-ons-nietjes kweeksetje is een. Traktatie kinderdagverblijf.

Gieter uitknippen op karton en aan de achterkant een zakje vergeet-me-nietje zaadjes. Op het kaartje: ik giet er vandoor. Lief groeicadeautje met vergeet -mij- nietzaadjes voor tuin, balkon of terras.


Terracotta bloempotje, met zakje zaad en potgrond-tabletten. De blikjes zijn gevuld met een terracottakleurig potje, een zakje met. Mooie geschenkdoos met zakje Vergeet-me-nietjes zaa cocos tablet en plastic bloempotje.


Met dit leuke geschenk kunnen uw relaties zelf bloemen kweken. Dit kweektuintje bevat aardetabletten en een zakje zaden van vergeet - me - nietjes. Op de achterkant van het label staat beschreven hoe de zaden gekweekt . Toen Sil afscheid nam van de peuterspeelzaal heeft hij alle kinderen en de juffen getrakteerd op mini potjes met vergeet mij nietjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts