dinsdag 14 maart 2017

Vergif tegen duiven

Eerst had ik last van krolse katers, zijn die weg, heb ik geile duiven op mijn balkon. We hebben het over het uitroeien van duiven. Een onbekende heeft in het centrum van Mechelen vijf wilde duiven vergiftigd met een uiterst gevaarlijk, toxisch product.


Wie o wie heeft een idee wat ik kan doen om ze tegen te houden? Hoorde laatst van iemand dat een grote tuinkabouter met grote ogen kan .

Hieronder een overzichtje van veel voorkomende duiven in België en Nederland. Vogelverjager tegen duiven. Gif is link voor andere dierenen vergassen raken weer allerlei mensen.


Gif koop je eenvoudig online bij bol. Vele aanbiedingen bij bol. Gif is een zeer geschikt middel tegen ongedierte. Duiven kunnen voor veel overlast zorgen in bijvoorbeeld je tuin of op je.


Tegen duiven , ook wel vliegende ratten genoem die alles onderpoepen.

Je kunt ze verjagen, vangen, afschieten, steriliseren, vergiftigen. Strooi wat duivenvoer over zijn dak heen. Meer resultaten van forum. Met zijn nieuwe methode vangt Reynders dagelijks vijf duiven per kooi.


BNP Paribas Fortis trad jarenlang te laks op tegen witwassen . Ik heb pas een nieuwe woning, maar rondom mijn huis zitten veel duiven die zeer vroeg, erg langdurig veel lawaai maken. Verjaagd vogels en beschermd zo uw balkon, vensterbank, terras, tegen uitwerpselen. Bird Free`s gepatenteerrde samenstelling komt bij hen over als vuur. Ik zie ze bij overburen in bomen nestelen en er zit ook een duivenmelker in de buurt.


Wat mag ik ondernemen tegen de overlast van die beesten. Gif , van dat langzaam werkende, dan eten ze het, vliegen ze weg en. Deze duiven mogen met vallen, gif , vuurwapens of andere methoden worden gedood. Er zijn geen beperkingen hierop. In onze gemeente kampen wij met een groot duivenprobleem.


Wij hebben vastgesteld dat de duivenpopulatie de afgelopen jaren is verdrievoudigd. Maar onder de schotel, duivenstront en nog eens duivenstront. Hallo Martijn In mijn ogen is het goed mogelijk dat het met muizengif te maken heeft.

Om dat tegen te gaan heeft de Autoriteit Financiële Markten (AFM) een checklist opgesteld. Als je deze aandachtspunten van de AFM in je oren .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts